diumenge, de juliol 29, 2007

Festa d'aniversari -*- Fiesta de cumpleaños

Hooola que tal!
La veritat és que vaig una mica endarrerit amb el tema del bloc... pero esto es lo que hay!
Entre la informació emmagatzemada, hi ha la festa d'aniversari del meu nebot Hug, que vam celebrar a Les Planes Velles el 17 de Juny (si, ja fa una mica!).
El dia va ser net i no massa calurós, pel que vam poguer dinar sota les moreres.

L'Hug no portava les espardenyes que li vaig regalar l'any passat... suposo que ja li deuen anar petites!! Aquest any li hem comprat una carretilla, que junt amb una pala i un rasclet li serviran per ajudarme a portar fems a l'hort! (Les noves generacions cal educar-les de joves o es tornen un ganduls amb tanta Play i telèfon mòbil!!)

...ooOoo...


Hooola que tal!

La verdad es que voy algo atrasado con el tema del blog... pero esto es lo que hay! Entre la información almacenada, hay la fiesta de cumpleaños de mi sobrino Hugo, que celebramos en Les Planes Velles el 17 de Junio (si, ya hace algún tiempo!).
El día fue limpio y no demasiado caluroso, por lo que pudimos comer bajo las moreras. Hugo no traía las espardeñas que le regalé el año pasado... supongo que ya le deben ir pequeñas!! Este año le hemos comprado una carretilla, que junto con una pala y un rastrillo le servirán para ayudarme a traer estiércol al huerto! (A las nuevas generaciones hay que educarlas de jóvenes o se vuelven un gandules con tanta Play y teléfono móvil!!)
Versión en castellano...