dijous, d’abril 30, 2009

Faves i pèsols -*- Habas i guisantes

Hooola que tal!

Ja porto una setmaneta collint faves, i per primer cop, pèsols en una quantitat raonable (tampoc n'hi ha per tirar cohets).
Fins ara plantava els pèsols a la primavera, i la veritat és que les plantes quedaven molt raquítiques i baixetes, i amb prou feines en treia dues beines per planta... Només dir que tota la collita de l'any passat ens la vam polir en una paella per a 4 persones!
En canvi aquest any vaig comprar el planter al mateix temps que les faves i les plantes estant altes i amb més d'una dotzena de beines per planta!

Adjunto una foto de la collita del dissabte passat. I si tot va bé la de demà serà millor!



Salut!

...ooOoo...


Hooola que tal!

Ya llevo una semanita cosechando habas, y por primera vez, guisantes en una cantidad razonable (tampoco hay como para tirar cohetes).

Hasta ahora plantaba los guisantes en primavera, y la verdad es que las plantas quedaban muy raquíticas y bajitas, y a duras penas sacaba dos vainas por planta... Sólo decir que toda la cosecha del año pasado nos la pulimos en una paella para 4 personas!

En cambio este año compré el plantel al mismo tiempo que las habas y las plantas estan altas y con más de una docena de vainas por planta!

Adjunto una foto de la cosecha del el pasado sábado. Y si todo va bien la de mañana será mejor!

Salut!
Versión en castellano...