dilluns, de gener 02, 2006

Evolució d'un Somni -*- Evolución de un Sueño

Suposo que cadascú de nosaltres ha tingut el seu particular periple abans d'assolir la fita de comprar la masia... bé, millor dit, d'aconseguir la hipoteca que ens ha permès comprar la masia (per cert, història de la hipoteca ha estat bastant alucinant... però no adelantem fets, això serà motiu d'un altre entrada al bloc!).

En el meu cas és un somni que vinc perseguint des de fa més de 10 anys! Ja va començar quan estudiava a la universitat, en les largues converses amb els companys al bar i a la sala d'estudis.
Al principi, com en tota etapa sense responsabilitats (ni parella!), la idea era fer una comuna, compartir tots els recursos, etc....

El somni (o projecte) va anar madurat amb el pas dels anys, com nosaltres: el trobar una parella amb qui conviure, la necessitat d'una certa intimitat, els costums individualistes de la nostra societat difícils d'eliminar, van anar canviant la forma inicial de comuna cap a una comunitat de famílies (o propietaris, si fem l'analogia amb un bloc de pisos, que comparteixen un espais comuns, generalment jardí i/o piscina).

En el nostre cas, es tracta de fer 4 apartaments (pisos) independents, amb uns espais comuns: edificis anexos (bar, barbacoes, sala de reunions i/o biblioteca, taller), jardí, hortet, corral...
Cada pis ha de tenir la seva propia cuina i lavabo, així com les seves instal·lacions independents (aigua, llum, calefacció).
D'aquesta forma esperem poder garantir la initimitat necessària per a cada família quan aquesta és dessitjada, i tenir la possibilitat de relacionar-se amb la resta de les famílies sempre que es vulgui.

Per avui em sembla que ja n'hi ha prou. Salut!

...ooOoo...


Supongo que cada uno de nosotros ha tenido su particular periplo antes de consegui el objetivo de comprar la masía... o, mejor dicho, de conseguir la hipoteca que nos ha permitido comprar la masía (por cierto, la historia de la hipoteca ha sido bastante alucinante... pero no adelantemos hechos, eso será motivo de otra entrada en el blog!)

En mi caso es un sueño que vengo persiguiendo desde hace más de 10 años! Ya empezó cuando estudiaba en la universidad, en las largas conversas con los compañeros en el bar y en la sala de estudios. Al principio, como en toda etapa sin responsabilidades (ni pareja!), la idea era hacer una comuna, compartir todos los recursos, etc...

El sueño (o proyecto) fue madurando con el paso de los años, como nosotros: el encontrar una pareja con quien convivir, la necesidad de una cierta intimidad, las costumbres individualistas de nuestra sociedad difíciles de eliminar, fueron cambiando la forma inicial de comuna hacia una comunidad de familias (o propietarios, si hacemos la analogía con un bloque de pisos, que comparten unos espacios comunes, generalmente jardín y/o piscina).

En nuestro caso, se trata de hacer 4 apartamentos (pisos) independientes, con unos espacios comunes: edificios anexos (bar, barbacoas, sala de reuniones y/o biblioteca, taller), jardín, huertecillo, corral...
Cada piso debe tener su propia cocina y lavabo, así como sus instalaciones independientes (agua, luz calefacción).
De esta forma esperamos poder garantizar la intimidad necesaria para cada familia cuando ésta es deseada, y tener la posibilidad de relacionarse con el resto de las familias siempre que se quiera.

Por hoy creo que ya hay bastante. Salud!

1 Comentaris:

Blogger Ignacio Pastor (Usabilidoso) va dir...

SE ve de puta madre el lugar!

Hola Cesc, soy Ignacio (el chileno) y Martín me paso el blog. Yo estoy en algo parecido y tengo la intención de comprar una casa hecha trapos en el pirineos y reconstruirla de a poco...la escondite.

ah, mi blog : design-io.blogspot.com

Un abrazo, Ignacio

divendres, 06 de gener, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home