dimecres, de març 15, 2006

Treballs al Jardí -*- Trabajos en el Jardín

Hooola que tal!

Segueixo amb massa feina a l'oficina i moltes coses per fer a la masia... Avui volia ensenyar la feina que estem fent al jardí (sobretot la Karen, que es fot uns "curros" amb l'aixada que fan por!).

El tema hortet el tenim abandonat, ja que ens cal llogar un motocultor i la veritat es que no li posem prou interès... i ja gairebé ha passat el temps de preparar el terreny, pel que potser haurem d'esperar a l'any vinent.

Ens queda plantar gespa a algunes zones preparades davant de la casa, però preferim esperar a que vinguin a podar un parell d'arbres "monstruo" que tenim abans de fer-ho, no vagi a ser que després ens trepitgin tota la gespa!

...ooOoo...


Hooola que tal!

Sigo con demasiado trabajo en la oficina y muchas cosas por hacer en la masía... Hoy quería mostrar el trabajo que estamos haciendo en el jardín (sobretodo Karen, que se pega unos curros con la azada que dan miedo!).

El tema huertecillo lo tenemos abandonado, ya que nos hace falta alquilar un motocultor y la verdad es que no le ponemos suficiente interés... y ya casi ha pasado el tiempo de preparar el terreno, por lo que quizás debamos esperar al próximo año.

Nos queda plantar césped en algunas zonas preparadas delante de la casa, pero preferimos esperar a que vengan a podar un par de arboles "monstruo" que tenemos antes de hacerlo, no vaya a ser que despues nos pisen todo el césped!