diumenge, de març 19, 2006

Primavera i Progressos -*- Primavera y Progresos


Hooola que tal!

Estem a un passet de la Primavera i això a Planes Velles es nota. Els troncs nuus, gairebé esquelètics, que ens van deixar un llegat de fulles seques que ens va portar setmanes a recollir, es comencen a plenar de diminutes fulletes i en alguns casos fins i tot ja s'ha produït una explosió de color.

El blanc de l'ametller, el groc de la mimosa i el rosa del presseguer donen la benvinguda a una pujada de les temperatures i a un clima una mica menys humit (esperem!... que des de que ens vam fer càrrec de Planes Velles, només hi ha hagut un cap de setmana sense núvols o pluja!). Sense dessitjar que no plogui més, que tampoc estem per més sequies, seria agradable poder passar alguns dies sense patir per les goteres que tenim a diverses parts de la casa!

D'altra banda, el progrés en els objectius marcats, incloent el projecte per demanar el permís d'obres, conviden també a l'optimisme. Esperem que la resta de tràmits segueixin a bon ritme (no com l'antic propietari, que ens va deixar tota una sèrie d'objectes, per no anomenar-los d'una altra forma, amb la promesa d'endur-se'ls abans del 15 de gener... i encara l'esperen!).

...ooOoo...


Hooola que tal!

Estamos a un pasito de la Primavera y eso en Planes Velles se nota. Los troncos desnudos, casi esqueléticos, que nos dejaron un legado de hojas secas que nos llevó semanas a recoger, se empiezan a llenar de diminutas hojillas y en algunos casos ya hasta se ha producido una explosión de color.

El blanco del almendro, el amarillo de la mimosa y el rosa del melocotonero dan la bienvenida a una subida de las temperaturas y a un clima un poco menos húmedo (esperamos!... que desde que nos hicimos cargo de Planes Velles, sólo ha habido un fin de semana sin nubes o lluvia!). Sin desear que no llueva más, que tampoco estamos para mas sequías, sería agradable poder pasar algunos días sin preocuparse por las goteras que tenemos en diversas partes de la casa!

Por otro lado, el progreso en los objetivos marcados, incluyendo el proyecto para pedir el permiso de obras, invitan tambien al optimismo. Esperamos que el resto de trámites sigan a buen ritmo (no como el antiguo propietario, que nos dejó toda una serie de objetos, per no llamarlos de otra forma, con la promesa de llevarselos antes del 15 de Enero... y aún lo esperan!).