dissabte, d’agost 19, 2006

30.000 Pollastres -*- 30.000 Pollos

Hooola que tal!

Be, sembla mentida pero les vacances s'acaben (les meves!). I el dilluns ja torno a la rutina.
Pero... quina rutina?
L'ultim mes i mig han estat de bojos: algunes obres a la masia, altres obres al pis de Poblenou... i encara hem d'acabar la cuina del Poblenou!
En fi, ja veurem quina es aquesta "rutina" que ens espera.
El cas es que volia aprofitar per explicar-vos la historia dels 30.000 pollastres (be, no se si el nombre es correcte, pero la xifra es bonica, no?).
Una de les coses que vam fer fa un mes a la masia va consistir en refer dues arquetes i part del tub d'aigues residuals. La cosa semblava senzilla, ja que m'havia passat setmanes cavant aqui i alla, per determinar la posicio i profunditat dels baixant. A mes, la rasa a fer era a tocar de la casa, i amb prou feines feia 8 metres de llarg. Inclus vam pensar de fer-la a pic i pala.

Afortunadament al final vam decidir que la fes una maquina.... i encara sort, perque resulta que al arribar a una de les cantonades de la casa, en els 40 centimetres que hi ha entre el tub d'aigues residuals i la paret de la casa, hi passa una linea electrica soterrada. No hi ha cap indicacio superficial de la seva existencia i amb prou feines cap proteccio en profunditat.
La maquina va seccionar alguns dels cables.... que van a parar a una granja de pollastres propera a la masia. Gracies a Deu, i sobretot, al Tecnic de Fecsa, la cosa es va resoltre rapidament, pel que NO passarem a la Historia com els "Temibles Genocides de Planes Velles", responsables de la mort per asfixia de 30.000 pollastres!!
Em pregunto que hagues passat si durant les meves "prospeccions" a pic i pala hagues enganxat el cable amb el pic.... Em vaig quedar nomes a 30 cm!!

PD: Perdoneu la inexistencia d'accents, pero estic fent servir l'ordinador del meu sogre, i a Irlanda del Nord els teclats no tenen accents!

...ooOoo...


Hooola que tal!

Bien, parece mentira pero las vacaciones se acaban (las mias!). Y el lunes ya vuelvo a la rutina.
Pero... que rutina?
El ultimo mes y medio han sido de locos: algunas obras en la masia, otras obras en el piso de Poblenou... y todavia tenemos que acabar la cocina del Poblenou!
En fin, ya veremos cual es la "rutina" que nos espera.
El caso es que queria aprovechar para explicaros la historia de los 30.000 pollos (vale, no se si el numero es correcto, pero la cifra es guapa, no?).
Una de las cosas que hicimos hace un mes en la masia consistio en rehacer dos arquetas y parte del tubo de aguas residuales. La cosa parecia sencilla, puesto que me habia pasado semanas cavando aqui y alla, para determinar la posicion y profundidad de los bajantes. Ademas, la zanja a hacer era a tocar de la casa, y a duras penas hacia 8 metros de largo. Incluso pensamos en hacerla a pico y pala. Afortunadamente al final decidimos que la hiciera una maquina.... y menos mal, porque resulta que al llegar a una de las esquinas de la casa, en los 40 centimetros que hay entre el tubo de aigues residuales y la pared de la casa, pasa una linea electrica enterrada. No hay ninguna indicacion superficial de su existencia y a duras penas ninguna proteccion en profundidad.
La maquina secciono algunos de los cables.... que van a parar a una granja de pollos proxima a la masia. Gracias a Dios, y sobre todo, al Tecnico de Fecsa, la cosa se resolvio rapidamente, por lo que NO pasaremos a la Historia como los "Temibles Genocidas de Planes Velles", responsables de la muerte por asfixia de 30.000 pollos!!
Me pregunto que habria pasado si durante mis "prospecciones" a pico y pala hubiera enganchado el cable con el pico.... Me quede solo a 30 cm!!
PD: Perdonad la inexistencia de acentos, pero estoy usando el ordenador de mi suegro, y en Irlanda del Norte los teclados no tienen acentos!

1 Comentaris:

Blogger Dammy va dir...

La verdad (mira que ho intento, pero no se escriure en catalá... bé), es que mejor no comprobarlo, jejeje. Teóricamente ese cableado debería haber llevado una pequeña indicación en forma de cinta señalizadora para que no ocurriera, precisamente lo que ocurrió, pero bueno, al final todo se solucionó bien como cuentas. Mejor así.

Un blogsaludo.

divendres, 25 d’agost, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home