dilluns, de novembre 27, 2006

Foguera -*- Hoguera

Hooola que tal!

Un cop acabada la prohibició de fer foc al camp, i en un dia sense vent l'endemà d'una pluja, ens vam animar a encendre la pira de fustes i d'altre material inflamable no tòxic que vam treure de la bodega quan la vam netejar.
Com que som molt prudents, no vam deixar que el foc creixés en tota la seva força, ja que el regàvem continuament, però tot i així la foguera no tenia res a envejar a una de Sant Joan!!




Després vam celebrar l'aniversari d'en Xavi i na Gemma amb una mica de pastís i vam jugar amb les brases, aconseguint unes belles imatges, us adjunto una.



...ooOoo...


Hooola que tal!

Una vez acabada la prohibición de hacer fuego en campo, y en un día sin viento al día siguiente de una lluvia, nos animamos a encender la pira de maderas y de otro material inflamable no tóxico que sacamos de la bodega cuando la limpiamos. Como que somos muy prudentes, no dejamos que el fuego creciera en toda su fuerza, puesto que lo regábamos continuamente, pero aún así la hoguera no tenía nada a envidiar a una de San Juan!!

Después celebramos el cumpleaños de Xavi y Gemma con un poco de pastel y jugamos con las brasas, consiguiendo unas bellas imagenes, os adjunto una.