dimarts, de gener 30, 2007

Projectes Nous -*- Proyectos Nuevos

Hooola que tal!

Un cop les prioritats d'acondicionar cadascun dels "apartaments" de la masia es van complint, i tenint en compte que ja fa un any que hi som, ens podem dedicar a somiar (i treballar!) en altres projectes... la reparació de la coberta de la bodega per fer-hi unes "oficines" i un taller i la creació d'un hort ecològic!!

Cal admetre que en el tema hort anem bastant venuts... però amb la idea de posar en pràctica els coneixements de Mariano Bueno i les famoses parades en crestall de Gaspar Caballero.

A veure que ens surt, de moment us enseño la imatge de la teoria (del llibre de Mariano Bueno "El Huerto Familiar Ecológico"... està clar, no?)



...ooOoo...


Hooola que tal!

Una vez las prioridades de acondicionar cada uno de los "apartamentos" de la masía se van cumpliendo, y teniendo en cuenta que ya hace un año que estamos, nos podemos dedicar a soñar (y trabajar!) en otros proyectos... la reparación de la cubierta de la bodega para hacer unas "oficinas" y un taller y la creación de un huerto ecológico!!
Hay que admitir que en el tema huerto vamos bastante vendidos... pero con la idea de poner en práctica los conocimientos de Mariano Bueno y las famosas paradas en crestall de Gaspar Caballero.
A ver que nos sale, por el momento os enseño la imagen de la teoría (del libro de Mariano Bueno "El Huerto Familiar Ecológico"... está claro, no?)