dimecres, de desembre 26, 2007

Un singular Santa Claus

Hooola que tal!

Jo sempre he sigut més partidari dels Tres Reis d'Orient que del panxut Santa Claus, tot i que arrel de l'última experiència a la masia, crec que m'ho he de començar a replantejar....
No sé vosaltres, però jo, l'últim que m'espero al entrar en una cuina, per molt que tingui llar de foc, és trobar-me un mussol (o òliva) revolotejant!!

A jutjar per la quantitat de sutge que hi havia a la llar de foc, no tinc cap dubte de que ha entrat pel forat de la xemeneia... potser seguint les instruccions del vell blanc i vermell!

Afortunadament estava en bon estat, i usant una tovallola l'he pogut immobilitzar, i l'he tret sa i estalvi (per cert, que poc pesava!) i l'he perdut de vista entre els arbres que voregen el Riudebitlles.

Com veieu de visites no ens en falten! Espero que el polígon que volen fer aquí al costat no canvii gaire la situació, seria una pena!

Per cert, cal felicitar al mussol, ha fet una feina d'escura-xemeneies força professional!

PD: Com podeu entendre, no hi ha fotos de la visita, la sorpresa ha estat majúscula per tots i no convenia estressar més a la pobre bestiola!

...ooOoo...


Hooola que tal!

Yo siempre he sido más partidario de los Tres Reyes de Oriente que del barrigudo Santa Claus, aunque a raíz de la última experiencia en la masía, creo que debo empezar a replanteármelo....
No sé vosotros, pero yo, lo último que me espero al entrar en una cocina, por más que tenga un hogar, es encontrarme un búho (o lechuza) revoloteando!!
A juzgar por la cantidad de hollín que había en el hogar, no tengo ninguna duda de que ha entrado por el agujero de la chimenea... quizás siguiendo las instrucciones del viejo rojiblanco!
Afortunadamente estaba en buen estado, y usando una toalla lo he podido inmobilizar, y lo he sacado sano y salvo (por cierto, que poco pesaba!) y lo he perdido de vista entre los árboles que bordean el Riudebitlles.
Como veis de visitas no nos faltan! Espero que el polígono que quieren hacer aquí al lado no canvie demasiado la situación, seria una pena!
Por cierto, hay felicitar al búho, ha hecho un trabajo de deshollinador bastante profesional!
PD: Como podéis comprender, no hay fotos de la visita, la sorpresa ha sido mayúscula por todos y no convenía estressar más al pobre bicho!