dilluns, d’abril 30, 2007

L'atac del Porc Senglar -*- El ataque del Jabalí

Hooola que tal!

La mare d'en Jordi sempre em diu a veure si actualitzo el bloc, i sempre li responc el mateix: "Es que vaig de puto cul, i entre la feina, l'hort i les obretes a la masia, no trobo el temps ni l'energia per escriure més sovint". I és que, encara que no les pugui explicar, a Les Planes Velles passen MOLTES coses!!
Aquesta entrada va dedicada a la mare d'en Jordi!! La més fervent seguidora d'aquest bloc o, com a mínim, la que més (i la única que) demana més actualitzacions!

Doncs resulta que el passat dissabte, en revisar com estava l'hort, ens vam trobar amb que un dels bancals havia estat remogut per algun quadrúped de certa mida, probablement un porc senglar (atenor de les petjades que hi havia). Afortunadament, el bancal remogut estava buit, a l'espera de les últimes remeses de planter de tomaquera... Però el sotrac no el treu ningú, potser la propera incursió serà més dramàtica....

Adjunto foto, encara que no es veu molt bé, del bancal remogut.


PD:Vale, a dreta llei, més que d'un atac, que sona agressiu i violent, podríem parlar d'una visita... Però... Segur que té més venta si ho anunciem d'aquesta manera... Al cap i a la fi és el que fan la majoria dels diaris!!

...ooOoo...



Hooola que tal!

La madre de Jordi siempre me dice a ver si actualizo el blog, y siempre le respondo el mismo: "Se que voy de puto culo, y entre el trabajo, el huerto y las obritas en la masía, no encuentro el tiempo ni la energía por escribir más a menudo". Y es que, aunque no las pueda explicar, en Les Planes Velles pasan MUCHAS cosas!!
Esta entrada va dedicada a la madre de Jordi!! La más ferviente seguidora de este blog o, como mínimo, la que más (y la única que) pide más actualizaciones!

Pues resulta que el pasado sábado, al revisar cómo estaba el huerto, nos encontramos con que uno de los bancales había sido removido por algún quadrúpedo de cierto tamaño, probablemente un jabalí (atenor de las huellas que había). Afortunadamente, el bancal removido estaba vacío, a la espera de las últimas remesas de plantel de tomatera... Pero el susto no te lo quita nadie, quizás la próxima incursión será más dramática....

Adjunto foto, aunque no se ve muy bien, del bancal removido.

PD:Vale, en rigor, más que de un ataque, que suena agresivo y violento, podríamos hablar de una visita... Pero... Seguro que tiene más venta si lo anunciamos de este modo... Al fin y al cabo es el que hacen la mayoría de los periódicos!!

1 Comentaris:

Anonymous Martincho va dir...

Vaya visita mas inoportuna! Como la mía dentro de poco a la Macia! a ver si nos ponemos de acuerdo y me "invitas" un día de estos! aunque sea para ayudar con el HUERTO" ADeu!

dimarts, 01 de maig, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home