dissabte, de juny 28, 2008

Hort al Juny -*- Huerto en Junio

Hooola que tal!

A petició de respectable públic del blog, adjunto algunes imatges de l'hort preses la setmana passada.
Avui he collit els dos primers carbassons... i tinc dos pebrotets del padrón a punt... a veure si piquen o non!
També m'he cruspit el primer préssec dels pobres presseguers (el plural impressiona, però només tenim dos presseguers!). Tot i que l'he tractat amb sofre i caldo bordelés de forma alterna cada setmana, les pluges del mes de maig el van deixar ben tocat...
Tinc pendent d'atendre una petició d'un company d'Inforjardin que em va demanar com estic preparant el reg controlat per PC. A veure si m'hi poso, però és que no dono abast!

Picasa SlideshowPicasa Web AlbumsFullscreen




Doncs això és tot. Tinc més material per penjar... a veure si ho faig aquesta tarda!

Salut!


...ooOoo...


Hooola que tal!

A petición de respetable público del blog, adjunto algunas imágenes del huerto tomadas la semana pasada.
Hoy he cosechado los dos primeros calabacines... y tengo dos pimientos del padrón a punto... a ver si pican o non!
También me he comido el primer melocotón de los pobres melocotoneros (el plural impresiona, pero sólo tenemos dos melocotoneros!). Aunque lo he tratado con azufre y caldo bordelés de forma alterna cada semana, las lluvias del mes de mayo lo dejaron bien tocado...
Tengo pendiente de atender una petición de un compañero de Inforjardin que me pidió cómo estoy preparando el riego controlado por PC. A ver si me pongo, pero es que no llego a más!

Pues esto es todo. Tengo más material por colgar... a ver si lo hago esta tarde!

Salut!

1 Comentaris:

Blogger Ester (Picarona i el seu hortet) va dir...

Hoooola Cesc!
Veig que l'estirada d'orelles ha fet el seu efecte, ja tenia ganes de veure com estava l'hortet de Les Planes Velles ;)

Trobo que fa prou goig! Pensa a guardar llavor d'aquests carbassons rodons de Mèxic, jo en vull!

I les maduixes? Com és que tenen les flors vermelles? Les meves són blanques!!!

L'arrebossat ha quedat prou bé, segur que fa molt de goig amb les floretes de la Karen.

I a veure si us animeu a venir a la KDD de Gallecs, que sempre t'escaquejes i jo tinc moltes ganes de conèixer-vos!

Una abraçada!!!

divendres, 04 de juliol, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home