diumenge, de juliol 26, 2009

Manguis!

Hooola que tal!

Doncs, sí, sabíem que tard o d'hora podria passar, tot i que esperàvem que fos més tard que d'hora, i si era mai, millor!
Finalment ens han entrat uns lladres a la masia, i s'han endut algunes coses... Entre elles un grapat de claus de diverses portes de la casa que teníem convenientment etiquetades a l'entrada de la masia... (Si, hem estat uns incauts, i això no tornarà a passar, però era molt pràctic, per una casa compartida, que en comptes de tenir cadascú un joc de claus, aquestes estiguessin en un lloc accessible, amb etiqueta.)
Total, que m'he passat tot el cap de setmana comprant panys i bombins i canviant-los (para muestra un botón).


A més he reforçat algunes portes i finestres, afegit un grapat de cades i cadenats, de manera que més que una masia, ara és Fort Planes Velles...

Però és un conyàs anar amb tantes claus, tancant tot... Sé que són temps difícils per tothom, però no tinc tant clar que qui ha robat realment ho necessita.

Salut!

...ooOoo...


Hooola que tal!

Pues, sí, sabíamos que tarde o temprano podría pasar, aunque esperábamos que fuera más tarde que temprano, y si era nunca, mejor!
Finalmente nos han entrado unos ladrones a la masía, y se han llevado algunas cosas... Entre ellas un puñado de llaves de varias puertas de la casa que teníamos convenientemente etiquetadas a la entrada de la masía... (Si, hemos sido unos incautos, y esto no volverá a pasar, pero era muy práctico, para una casa compartida, que en vez de tener cada cual un juego de llaves, éstas estuvieran en un lugar accesible, con etiqueta.)
Total, que me he pasado todo el fin de semana comprando cerraduras y bombines y cambiándolos (para muestra un botón).

Además he reforzado algunas puertas y ventanas, añadido un puñado de cadenas y candados, de forma que más que una masía, ahora es Fort Planes Velles...

Pero es un coñazo ir con tantas llaves, cerrando todo... Sé que son tiempos difíciles por todo el mundo, pero no tengo tan claro que quién ha robado realmente lo necesita.

1 Comentaris:

Blogger Unknown va dir...

Vaia... ho sento per això de la visita dels amigos de lo ajeno. Encara que no us hagin près res de valor, sempre fa rabia que entrin a casa teva! Potser la lliçó a treure'n és de "no deixar coses de valor a la masia?"

diumenge, 02 d’agost, 2009  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home