diumenge, d’agost 23, 2009

Mobles de cuina -*- Muebles de cocina

Hooola que tal!

Una de les avantatges d'estar de vacances és que un té temps per fer coses que li agraden i a més necessita, com per exemple acabar els mobles de la cuina...
Recordareu el setembre passat (òstres, gairebé fa un any!) vaig enrajolar la zona de la finestra de la cuina i vaig muntar la pica i els mobles del costat.
Ara he aprofitat per muntar la resta (els vam comprar, com no, a IKEA, farà uns dos anys...).
Com veieu, un dels mobles l'he hagut de "tunejar" una mica per a que hi càpiga al racó:
 

 

 

Com que no ens agradaven cap del models de portes que tenen (i a més l'economia no està per alegries), hem optat per fer-les nosaltres, i de la forma més econòmica possible: pels calaixos, tauló de 22 mm de gruix, i per les portes, encadellat estil porta catalana. Com que és una masia, la fusta ha de ser massissa, no trobeu?.
Aquí teniu algunes fotos del procés:
 



L'acabat, per donar una mica de llum a la cuina, i contrastar amb el sobre de faig, és amb dues capes de tint blanc de la mateixa casa. Al igual que és mànecs.
Per fí tenim una cuina una mica més civilitzada...



Encara que ens queda l'extractor i un armari penjat... Qui sap, potser d'aquí dos anys més? :)

...ooOoo...


Hooola que tal!

Una de las ventajas de estar de vacaciones es que uno tiene tiempo por hacer cosas que le gustan y además necesita, como por ejemplo acabar los muebles de la cocina... Recordaréis el pasado septiembre (ostras, casi hace un año!) embaldosé la zona de la ventana de la cocina y monté la pica y los muebles de al lado. Ahora he aprovechado por montar el resto (los compramos, como no, a IKEA, hará unos dos años...).
Como veis, uno de los muebles lo he tenido que "tunear" algo para que quepa en el rincón.
Como que no nos gustaban ninguno de los modelos de puertas que tienen (y además la economía no está para alegrías), hemos optado por hacerlas nosotros, y de la forma más económica posible: para los cajones, tablón de 22 mm de frosor, y para las puertas, machihembrado estilo puerta catalana.
Como es una masía, la madera debe ser maciza, ¿no creéis?.
Aquí tenéis algunas fotos del proceso.
El acabado, para dar algo de luz a la cocina, y contrastar con la encimera de haya, es con dos capas de tinte blanco de la misma casa. Al igual que las manetas.
Por fin tenemos una cocina algo más civilizada.
Aunque nos queda el extractor y un armario colgado... Quien sabe, ¿quizás de aquí dos años más? :)