diumenge, de juny 03, 2007

Carbassons! -*- Calabacines!

Hooola que tal!

Fa dies que no us parlo de l'hort... però això no vol dir que no passin coses!!
Els primers enciams que vam plantar, fa temps que foren digerits... i ara es torn dels carbassons!! (Cosa que m'alegra enormement, perque mai he estat un forofo dels enciams!).
Així mateix ja s'aprecien els primers tomàquets, mongetes i pèsols!! Ara sí que anem per materia seriosa.

Les males notícies, a banda de l'atac permanent dels cargols de tota la comarca (sembla que tinguem una mena d'Agro-Woodstock), és que la síndria té una infestació de pulgó. L'he fumigat amb sabó potàssic, però no ho veig gaire clar... continuarem amb el tractament.

Adjunto fotos de l'hortet:




















...ooOoo...



Hooola que tal!

Hace días que no os hablo del huerto... pero esto no quiere decir que no pasen cosas!!
Las primeras lechugas que plantamos, hace tiempos que fueron digeridas... y ahora es el turno de los calabacines!! (Cosa que me alegra enormemente, porque nunca he sido un forofo de las lechugas!).
Así mismo ya se aprecian los primeros tomates, judías y guisantes! Ahora sí que vamos por materia seria. Las malas notícias, a parte del ataque permanente de los caracoles de toda la comarca (parece que tengamos una especie de Agro-Woodstock), es que la sandía tiene una infestación de pulgón. Lo he fumigado con jabón potásico, pero no lo veo demasiado claro... continuaremos con el tratamiento.

Versión en castellano...